zondag 20 mei 2018

Welcome to the world


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een geboortekaartje laten zien, die ik gemaakt heb met de mal 470 713 327 van Dutch Doobadoo. Ik heb de mal anders gebruikt, dus let even goed op wanneer je dit kaartje ook wilt maken. Ik heb de rechterkant van de mal ook aan de linkerkant van mijn kaart gebruikt, maar dan wel in spiegelbeeld. Hierdoor kan de kaart blijven staan.
Let dan ook even goed op wanneer je met design papier bezig gaat, bij mij ging dat ook niet direct goed.😊


Ik heb de basiskaart overgetrokken op kraft, die ik daarna heb uitgeknipt. 
Ik heb designpapier van Joy gebruikt uit het blok La Vie Belle, Little Miracle. Dit is een leuk blokje met papier, die je kunt gebruiken voor jongens en meisjeskaartjes. 
Ik heb dit keer gekozen voor de blauwe variant. 
De plaatjes en tekstjes die ik gebruikt heb komen ook uit dit zelfde papierblokje. 


Een randmal met hartjes heb ik twee keer uit wit cardstock gestanst en deze achter het designpapier geplakt.

Ik heb nog een andere stans met hartjes verwerkt op het kaartje. Deze stans heb ik in wat kleinere stukken geknipt omdat hij anders niet op de kaart paste. 



Dit stansje heb ik ook twee keer gebruikt. Een keer heb ik de stans uit cardstock gestanst en 1 x uit designpapier zodat in de binnenkant van het hartje het designpapier nog een keertje terugkomt. 


Daarna heb ik nog een slingertje op de kaart verwerkt. 
De tekst boy heb ik gemaakt met een bruine lettermal van Joy. 


Dit is één van de tekstplaatje uit het papierblokje. Deze heb ik nog een keer gemat op wit cardstock. 


Zo ziet de kaart er aan de binnenkant uit. 
Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen. Ik wens jullie nog een hele fijne eerste Pinksterdag. Maar met die zonnige weer moet dat vast goed komen.

Groetjes Mirande



1 opmerking:

  1. Heel leuk kaartje en slim om hem net even anders te gebruiken zodat hij kan blijven staan!
    Geniet van de mooie dagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande