maandag 14 mei 2018

Hoera 50 jaar!


Hoera 50!

Voor een jarige, die 50 jaar is geworden heb ik deze verjaardagskaart gemaakt. Ik heb voor de basis de mal van Dutch Doobadoo 470 713 139 gebruikt.  



Het designpapier is van Maja Design.
Het stempelafdrukje is van Art Impression, deze heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden.
De stempeltjes gefeliciteerd komt van Scrap en Co en zijn ontworpen door mijn collega designlid Mathilde.


Voor het jaartal heb ik ook de cijfermallen van Dutch Doobadoo 470 455 003 gebruikt. De cijfers heb ik eerst op grijs cardstock overgetrokken en uitgeknipt en daarna nog een keer op designpapier. 




Op het laatst heb ik nog wat bloemetjes op de kaart geplakt met wat takjes eronder en wat glittertule. 


Het kaartje heb ik voorzien van een lintje en daaraan heb ik nog een bedeltje gehangen van een handje waarop handmade staat. 

Ik vond het leuk dat jullie weer even een kijkje kwamen nemen op mijn blog. 
Ik wens jullie nog een hele fijne avond en tot snel.

Groetjes Mirande




1 opmerking:

  1. Superleuke kaart voor een Sarah! De stempel is gaaf, dar schiet je toch spontaan van in de lach....

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande