maandag 30 april 2018

Hoera!


Hallo allemaal,

Met de nieuwe mal Shape Art mal van Dutch Doobadoo (470. 713.164) heb ik deze verjaardagskaart gemaakt. 

Ik heb de mal vijf keer omgetrokken, twee keer op wit papier, 1x op blauw, 1x op kraft en 1x op het mooie nieuwe designpapier van Maja. Ik ben zelf dol op dit soort kleurtjes.  Daarna heb ik alles uitgeknipt en op elkaar geplakt. Ik heb op deze kaart een stempeltje gebruikt van Art Impressions.



Ik vind dit zulke leuke stempels, je word gewoon altijd vrolijk van al die leuke afbeeldingen die erop staan. Soms zijn ze heel herkenbaar en soms ook helemaal niet.😉 Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. Op de foto is het niet goed te zien maar de wijn in de glazen heb ik voorzien van een glitterlaagje met de Nuvo Aqua Shimmer.

Verder heb ik verschillende stansjes op de kaart verwerkt, zoals de bloem Floral Flourishes van Joy en enkele takjes. De letters op de verjaardagslinger heb ik ook gemaakt met een lettermal van Joy. Met de Crafty Cocktal, Eyelet Decoration  van Joy, dit zijn stempeltjes en stansjes, heb ik het eyeletje gemaakt.  De tekst proost vond ik wel toepasselijk bij het stempeltje. Door het gaatje heb ik wat tule gedaan en deze vastgeknoopt met een flossdraadje. 


Ik vond het gezellig dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel. 

Groetjes Mirande


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande